Škoda 706 RTO autobus pro Faller Car System
Dobrý den, přátelé modeláři, po dlouhé době zde nový model z mé dílny. Model Škoda 706 RTO autobusu pak byl přebudován na Faller Car System. Jedná se o poměrně jednoduchá změna, ale to se ukázalo velmi pěkný model ní.
Podvozek autobusu byla odstraněna a nahrazena novou částí z Evergreen materiálu.
Otvory pro uchycení motoru, spínač Reed kontakt, nabíjecí zásuvky, baterie a řídící konzola a řízení výřezy byly samy o sobě vystřihnout nebo mele s Proxxon.
Byly instalovány Motor konzola, motor, spínač, jazýčkový kontakt, nabíjecí zásuvky, baterie a podporu řízení.
Poté, co byly spojeny a pevné všechny části.
Zde vidět podvozek zespodu.
Původní Podvozek byl snížen a horní část skryta novější technologii na autobusovém modelu.
S trochou černé barvy, technika je dobře maskovaný a cestující mohou nastoupit..
Případ byl umístěn a nyní může spustit první zkušební jízdu.
Díky vestavěnému 160mAh baterii autobus asi 2 až 2 1/2 hodiny.
Postavil jsem autobus pro modelové železnice klubu. Klub je nyní šťastná o novém autě na jeho modelové železnice s Faller Car System.
Mám mnoho nápadů pro ostatní vozidla. Konverze vyžadováno, ale čas a bude později vidět některé z nich.
S pozdravem z Německa
Thomas
Autobus jen pro 16 cestující? Thomasi, chce to leptanou stavebnici a bude to o level lepší. Jinak palec nahoru za snahu.
Zdravím.
Dotaz. Jaká modelová velikost a má Thomas webovky?
Díky za info
Haló
Ano, model má bohužel příliš málo místa.
Měl jsem u modelu bohužel bez soupravy.
Ale mohou být jisti, že.
Jeden vidí to není oknem 😉
Tento model je ve velikosti 1: 120 vestavěné.
Doufám, že můžete pochopit můj text.
Můj český jazyk není dobrá 😉
Pozdravy z Německa
Thomas
Tomislave, narážka na počet cestujících není příliš na místě. Počet řad sedadel je snad dobře. To že to nejsou dvojsedadla je asi “daň” za motor a baterii. Nicméně souhlasím s tebou, že leptík by byl daleko lepší, ale interiér by se moc nezměnil.
Thomasi máš to super. V tomto měřítku fakt smekám.
Chcete li ho postavit dokonale, pak Kit leptané mosazného plechu je nejlepší.
To je pravda 😉
Ale pokud je vůz v pohybu na silnici, můžete vidět malé “chybu” není opravdu 😉
Myslím, že kompromis může být tak …
V jiném projektu (Tatra 815 UDS) Také jsem dělat kompromisy. Ten může jen jít, ale nefungují jako bagry 😉
Vozidlo je bohužel stále ve výstavbě.
To přijde později článek.
Pozdrav Thomas