Kolejiště a doplňky

Provozní den

100_9826Jednou za čas (když ten čas vybyde) si postavím nějaký lehký ovál z kolejí s podložím a protáhnu alespoň pár modelů. Kolejiště je zatím stále tak akorát v mojí hlavě (o tom možná jindy) a tak je alespoň toto dobrá příležitost, jak si modely také užít jinak, než ve vitríně. Takže dnes taková oddechovka.

Následují záběry povětšinou bez komentáře…

100_9735

100_9750

100_9737

100_9744

100_9749

Omlouvám se za kvalitu fotografií, ale při místních světelných podmínkách pomůže jen blesk. Je to zase trochu něco jiného, nejde pořád jen pracovat, že 🙂

Jako testovací vozidlo poslouží ve většině případů univerzální Kocour, který sice řve, jako by se měl za chvíli rozpadnout, ale utáhne všechno, co se mu naloží…

Většinou to probíhá tak, že si postavím okruh a jedno zhlaví, na kterém je kolejové rozvětvení pro odstavení souprav. Se soupravou se vždy přejede zhlaví, zacouvá se na odstavnou kolej, lokomotiva se odizoluje od kolejí a naopak se “aktivuje” souprava na jiné koleji. Už dlouho plánuji nějakou provizorní destičku s izolací úseků, která by se nacvakla na koleje s podložím a sloužila by pro jednodušší výměnu souprav, ale nějak jsem se k tomu ještě neodstal.

První nákladní souprava…

100_9760

100_9758

Pracovní vlak…

100_9780

100_9783

Všehochuť na přepravu sypkých materiálů…

100_9802

100_9804

Souprava složená z vozů ČSD…

100_9795

100_9796

Třešnička na dortu, aneb ozdoba každého ježdění. A to i kultivovaností jízdy. V tu chvíli člověk teprve pořádně pozná rozdíl mezi mosazným pojezdem a pojezdem V100.

100_9826

100_9820

100_9818

100_9828

100_9814

Zkusil jsem natočit i pár průjezdů, tak video možná zase jindy.

12 komentářů: „Provozní den

  • No musím říct, že to vypadá moc dobře. Ta zamračená s patrama nemá chybu! Kocour sice řve, ale která motorová lokomotiva ne, že 🙂 Kolikrát to je lepší než loksound… Jen tak dál! 🙂

  • Zdravím. Musím říct, že ta zamráča s patrama je vážně super. Já sám mám 3 patra doma (v H0) a nyní je ve stavbě zamračená z leptu, aby je bylo čím tahat. Když tu tak koukám na ty fotky, tak už se nemůžu dočkat 🙂
    Jinak máte velmi pěkné stránky, líbí se mi Vaše práce a semtam zde najdu i inspiraci i když modelařím v H0. 🙂

  • Pěkný soupravy ……a představit si je na nějakým pjekným kolejišti to by byl luxus jen tak dál !! 🙂

  • Jo, moc pěkná soupravička. Předpokládám, že ty patra jsou od Kuehn-modell, že? Mám doma taky dva kousky a patráda (= patrová paráda :-)). Jen je zatím tahám ČSD Sergejem od Tilliga, což nevypadá špatně, ale Bardotka to holt není. Budu muset nějakou splašit, ale nevím kde. Na stavbu z leptu si netroufám, tak že nevím.
    Ale jinak to tu máš pěkný.

  • Proč jste neprojel tu ověřovací zamračenou a motorák 810?

  • Lidi buďte rádi za to, co jezdilo. Singrovku jsem taky neprojel a svět se nezbořil 🙂

  • Mě nejde pustit to video

  • Zatím se se systémem tak jako dohadujeme, jestli video jo nebo ne, takže se tu občas může objevit nefunkční okno s videem 🙂

  • To je už jedno, ale jinak pěkné soupravy. Mě se nejvíc líbí zamračená s těma patrami, i když kocour také nemá chybu.

  • Vy když máte ten ovladač Mehano z Tilligu jde na něm změna směru jízdy nebo jen jedním ?

  • Ano jde dlouuho jsem to nemohl vyluštit tlačte kolečko do polohy direction dokud necvakne.

  • Stavím či plánuju pár nádražních modulů, propojených pomocí “Bettungsgleis”, tak jsem rád, že nejsem jediný, kdo si staví koleje s podložím po zemi :-). Držím palce do dalších aktivit, po 20 letech pauzy se mám hodně co učit a na “Moje TT” se toho dá naučit dost.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..