Tatra 815 S3 für das Faller Car System in TT
Immer nur stehende Modelle von Fahrzeugen haben mir nicht gefallen und darum habe ich angefangen, die Fahrzeuge umzubauen.
Vždy stojící modely vozidel se mi nelíbil. To je důvod, proč jsem přestavěl několik vozidel pro Faller Car System.
Hallo, Ich bitte meine schlechten Sprachkentnisse zu entschuldigen, aber ich lerne es bestimmt noch besser.
Ahoj, Omlouvám se za špatné jazykové znalosti, já jsem stále učí a může snad brzy uzdraví.
Bei Ebay habe ich einen Tatra 815 S3 Kipper ersteigert und der wurde mit einem Antrieb versehen. Ich weiß nicht genau, ob es ein Model ist von Herrn Stepnicka oder Herrn Duchacek. Das Modell wurde komplett zerlegt und ein Fahrzeug in Spur N für das Faller Car System für das Chassis verwendet. Die Räder sind von einem Herpa TT LKW. Leider waren die Reifen viel zu weich und wurden gegen Faller H0 Transporterreifen getauscht. Leider konnte ich die Wanne vom Kipper nicht verwenden. Sie war mit einer Erdladung gefüllt und diese fest verklebt. Ich habe dafür eine neue Wanne aus einem Bausatz von Herrn Stepnicka verwendet.
Na Ebay jsem si koupil sklápěč Tatra 815 S3 a byl vybaven pohonem. Nevím, jestli je to model z Pána Štěpnička nebo pan Ducháček. Model byl kompletně rozebrán a vozidla v měřítku N pro Faller Car System používá pro podvozek. Kola jsou z Herpa TT nákladní vozidla. Bohužel pneumatiky byly příliš měkké a byly vyměněny pneumatiky pro transportéry Faller H0. Bohužel jsem nemohl používat vanu od sklápěč. Sklápěč vana se naplní zemi, a to pevně spojeny. I se používá pro nové vany ze stavebnice pana Štěpnička.
Das Chassis vom Faller Spur N Fahrzeug wurde mit Kunststoffstreifen auf die korrekte Länge umgebaut. Verwendet wurde hier Material von Evergreen.
Podvozek z Faller N Měřítko vozidla byla přestavěna s plastovými pásy na správnou délku. Zde byl použit materiál z Evergreen.
Der Reedkontakt wurde als Luftkessel getarnt und unter dem Tank angebaut. Die Anschlussdrähte für den Motor, Reedkontakt und Ladebuchsen wurden mit Draht durch die Kipperwanne durchgesteckt.
Jazýčkový kontakt byl přestrojený za vzduchojemů a pěstované pod nádrží. Propojovací vodiče k motoru, jazýčkovým kontaktem a nabíjecí zásuvky byly zapojeny s drátem přes sklápěcí zásobníku.
Der Einschalter ist in der Kipperwanne eingeklebt und der Hebel durch einen Luftkessel getarnt. Zum einschalten wird einfach der Luftkessel hin und her geschoben. Das Fahrwerk wurde mit einer beweglichen Hinterachse versehen damit Bodenunebenheiten beim fahren ausgeglichen werden können.
Hlavní vypínač je přilepen na sklápěcí přihrádky a páky maskované vzduchovou nádrž. Chcete-li zapnout vzduchojemu je prostě tlačil dopředu a dozadu. Podvozek byl tedy vybaven pohyblivým zadní nápravy nerovném terénu při jízdě může být kompenzována.
Der Akku (NiMh 1,2V 160 mAh) wurde verkabelt und mit einer Ladung Erde getarnt. Danach wurde der Akku aufgeladen und nach Abnahme durch die KFZ Prüfstelle kann der LKW auf den Baustellen seine Arbeit verrichten. Auf den Anbau von Rückspiegeln wurde wegen der Betriebssicherheit verzichtet. Durch das viele anfassen würden die Spiegel nicht lange halten. Die ausgiebige Probefahrt hat er bestanden.
Dobíjecí baterie (NiMH 1,2 V 160 mAh) byl zapojen a maskovaný s nákladem hlíny. Poté, co je baterie nabitá a po přijetí modelu vozu testování vozík může pracovat na stavbách. Na instalaci zrcadel byl vynechán kvůli spolehlivosti. Dotykem mnoho zrcadel nebude trvat dlouho. Ten prošel rozsáhlou zkušební provoz.
Viel Spaß beim nachbauen und bitte entschuldigt meine etwas schlechte tschechische Sprache. Ich hoffe, man kann verstehen, was ich geschrieben habe. Die Sprache muss ich noch besser lernen. (aber Google Übersetzer ist mein Freund 😉 ) NeTTe Grüße aus Deutschland, Thomas
Užijte si přestavět a prosím omluvte mou ubohou češtinu. Doufám, že jste pochopili, co jsem napsal. Jazyk musím naučit lépe. (Ale Google Translate je můj přítel 😉 ) Pěkné pozdravy z Německa, Tomáš
(jazykově vše ponecháno tak, jak dorazilo od autora – pozn. VoVo)
Zajímavá hodinářská práce. Gratuluju!
Takže autíčka už rozhýbeme aj v našej obľúbenej veľkosti? Parádička! 🙂
Hey, wie haben sie das den gemacht? Ihre Tatra 815 sieht super aus und dazu noch funkzuniert. Ich wünsche Ihnen weitere Erfolge in der Spur TT. 🙂
Krásné, že i “soudruzi z NDR” objevili tyto stránky. A jak vidno, mají se k činnosti. A dokonce modely československých předloh. Ono v NDR nic lepšího ani nejezdilo. “Tatra nicht auto. Tatra das überauto!!!”
Děkuji za kladné odpovědi.
Ano, Tatry je velmi dobrý vůz.
Je to moje číslo modelu 15 v tomto jmenovité velikosti TT.
První vozidla mají bohužel chyby, ale naučit s časem a Tatra sklápěč mi dobře.
Moje první auto jsem postavil se učit v nominální velikosti H0, ale nominální velikost TT je mnohem hezčí. (ale složitější dráteník 😉 )
V současné době Praga S5T je pan Stepnika na stole.
K dispozici je také motor uvnitř.
Když jsem skončil šťourat, tak jsem mu ukázal.
Modely v České republice jsou dobrým základem pro tuto práci.
Jazykové dovednosti I učit bezpečně ještě lepší. 😉
Takže můžete mi lépe pochopit.
Doufám, že překlad není špatný.
S pozdravem Thomas
Nooo, tak to je pecka. Vlastně, Vovo, chtěl jsem si takhle zprovoznit Tvůj autobus, ten kulaty, myslím ŠM 11 ale koukám, už jsem byl předběhnut 😀
So ein wunderschön LKW.
Die Sprache ist sehr gut, nur man muss nicht google zu viel glauben. Trozdem sehr schön Text und LKW.
Doufám že pochvala v jazyce autora překrásné modelářské práce ani má chabá němčina ostatní diskutující neurazí.
Pavel
@Jarda
Také jsem postavil Ikarus 66
Bohužel jsem nedostal žádné fotografie konverzi.
Jdu jí napsat zprávu na konverzi.(pokud najdu čas 😉 )
@Pavel74
Myslím, že tam je také spousta se smát, když jsem se překládat špatně 😉
Gut gemacht, mein Freund. Ich hoffe, wir öfter gesehen Sie hier.
Dobra praca, priatelu. Dufam, ze Ta tu budeme vidiet castejsie.
Mit freundlichen Grüßen aus Slowakei
Zajímavé řešení. Tatra je nejspíš z produkce T. Ducháčka. Důležité je, aby jezdily vlaky, auta mohou být statická, o to modelovější, ale jinak dobrý.
No, je to sice paráda,jak se tu píše hodínářská až filigránská prácička ale souhlasím s Jirkou, hlavně ať jezdí dráha, přece kvůli pár autíčkům nebudu předělávat kolejiště. Ale jinak uznávám -perfektní práce.
Také si myslím, Tatra na nejspíš z Produkce T. Duchacka.
To byl pak převeden na Faller Car System vozidla.
Vozidla mají magnet na páce přední nápravy.
V ulici jeden drát nebo zmagnetizované páska je skrytý.
Magnet na páce následuje vázací drát nebo magnetické pásky, přesměrování na silniční vozidla.
Konverze modelové železnice uspořádání je obtížné, protože jedoucí auta. Nový model vlaku je jednodušší postavit.
Ale jen proto, že z pohybujících se vozidel zničit starou modelovou železnici. Ne. Pak se lepší jen nemovité silničních vozidel 😉
Na této fixní silničních vozidel, pak všechny detaily mohou být vhodné.
Zpětné zrcátko na kabině a sítko řidiče na kolech, anténa pro rádio, skel atd..
Přiložené díly nevydrží dlouho na pohybujících se vozidel. Dotkněte se pohybující vozidla udržet prsty díly, jako jsou tyto.;-)
Přesně jak říká Thomas – předělávat kolejiště určitě ne, ale pomalu přichází doba, kdy budou pojízdná autíčka standardem. To už se sice říkalo před 15ti lety, kdy vyjely první FCS v H0, ale dneska s příchodem všech těch nových technologií je všechno čím dál jednodušší. Minulý týden jsem se potkal s člověkem, který si upravuje auta v H0 na FCS. Dovnitř dá nějaký dekodér a pak je to paráda – doporučuju shlédnout jeho video: https://www.youtube.com/watch?v=87XCer29Qcg
Ano, toto vozidlo jsem viděl živě.
Super nástroj pro záchranné služby.
http://www.hvezdazivota.cz/clanek/1179-modul-pro-hromadna-nestesti-zachranarsky-kamion-golem-jezdi-s-volackou-kq-162-v-praze/
VoVo správně říká.
Komponenty pro malé automobily dělat dnes také vozidla s ovládáním RC jmenovité velikosti TT je to možné.
Pouze hobby Pokladna ne vždy umožňují výstavbu bohužel 🙁
Zdravým příznivce už nějaký čas předělávám auta na faller car ale nelíbí se mi že je to tak analogový pouze jede nebo stojí… hodně se mi líbylo to video od tebe VoVo a psal jsi že si se s tim výrobcem setkal osobně a tak nemohl by si mi na něj dát kontakt…